همسان گزینی

این وبلاگ در زمینه ازدواج جوانان و مقدمات آشنایی خانواده ها با یکدیگر فعالیت دارد.

همسان گزینی

این وبلاگ در زمینه ازدواج جوانان و مقدمات آشنایی خانواده ها با یکدیگر فعالیت دارد.

همسان گزینی

چگونگی ارسال اطلاعات توسط ثبت نامی های پیشین و دریافت کدرهگیری

متقاضیانی که پیش از اسفند1393 ثبت نام خود را انجام داده اند و مرحله مصاحبه حضوری را طی کرده اند؛ می بایستی  با توجه به تغییرات صورت گرفته در پرتال ثبت نام ، بار دیگر از طریق  بخش ثبت نام مجردها وارد پرتال ثبت نام شده و کد واسطی که قبلا اطلاعات خود را برایش ارسال نموده اند؛  همراه آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود وارد نمایند و  ثبت اطلاعات را کلیک کنند (تصویر شماره ١)؛  سپس می توانند نام و نام خانوادگی و عنوان پروفایل اطلاعات خود را مشاهده نمایند که با کلیک کردن بر روی پروفایل ، یک کد رهگیری به ایمیل و شماره همراه شان ارسال می شود که با وارد کردن این کد در قسمت کد رهگیری (تصویر شماره ٢) به اطلاعات قبلی خود دسترسی پیدا می کنند و با وارد شدن به این بخش می توانند نواقص پرونده و پرسشنامه های روانشناختی خود را تکمیل و ثبت نمایند.



متقاضیان برای ورود مجدد به پروفایل خود می توانند به بخش ثبت نام مجردها وارد  
شده و با وارد کردن کد واسط، پست الکترونیک و شماره موبایل ثبت نامی خود       (تصویر شماره ١) وارد صفحه ای شوند که قادر به مشاهده پروفایل خود هستند   
و با کلیک بر روی پروفایل و دریافت کد رهگیری  از طریق پست الکترونیک و یا تلفن     همراه و درج کد رهگیری در قسمت مشخص شده در تصویر شماره (2) به اطلاعات     خود دسترسی پیدا کنند.

 

(برای وضوح بر روی تصاویر کلیک نمایید)

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
  (تصویر شماره ١)
 
راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
(تصویر شماره ٢ )
 
*****
 
راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان جدید
متقاضیان ازدواجی که می خواهند ثبت اطلاعاتشان انجام شود؛ می بایستی به صفحه  ثبت نام مجردها مراجعه کرده و این صفحه را به دقت مطالعه نمایند؛ سپس یک کد واسط انتخاب کرده و بر روی پرتال ثبت نام کلیک نمایند؛ سپس  فیلدهای مربوط به کد واسط و شماره همراه و آدرس ایمیل را پر کرده  و کلید ثبت را بزنند. در ابتدای بخش ثبت نام، متنی با عنوان مرامنامه آورده شده که در آن شرایط استفاده از خدمات بخش همسان گزینی توضیح داده شده است. متقاضی پس از مطالعه مرامنامه و آگاهی از شرایط ثبت نام با کلیک روی گزینه موافقم می تواند اطلاعات خود را وارد نماید.
 
راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج

 

 

در این صفحه  متقاضیان اطلاعات فردی خود را کامل می کنند. سپس تصویر سه صفحه شناسنامه (صفحه اول، صفحه دوم و صفحه توضیحات) و  دو  تصویر پشت و روی کارت ملی را نیز به پیوست ارسال می نمایند. بدین ترتیب هویت واقعی فرد احراز شده و از ثبت‌ نام‌های بی مورد جلوگیری می شود؛ در عین حال زمان کمتری نیز صرف مصاحبه حضوری میگردد.
نکته 1) : در تمامی  فیلدهایی که می بایست تاریخ درج شود کاربران تنها می توانند از طریق تقویمی که در سیستم تعبیه شده استفاده کنند؛  با کلیک کردن بر روی  فیلد تقویم فعال شده و می بایستی سال ، ماه و روز مورد نظر را از طریق تقویم انتخاب نمایند.
نکته2): فرمت تصاویر jpg  و حداکثر تا ٢٠٠KB  بایستی باشد.
 
راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
 
همان طور که در تصویر زیر مشاهده می  کنید؛ فرد ثبت نام کننده در این مرحله می بایستی اطلاعات تماس خود را وارد کرده و  اسکن یکی از قبوض (تلفن یا برق) را ضمیمه  نمایند.
 

ارسال اطلاعات تحصیلی

در این قسمت با توجه به تصویر، فرد می بایستی اطلاعات  تحصیلی خود را به دقت پر کند و  تنها آخرین مدرک  فارغ التحصیلی خود را  اسکن کرده و ضمیمه نمایند.

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج

 

 

ارسال اطلاعات خانوادگی

این صفحه تعبیه شده است تا فرد اطلاعات دقیق خانواده و اعضای خانواده خود را وارد نماید تا دقیقا بتوانیم با توجه به شرایط کلی خانواده شخص متناسب با خود متقاضی را به وی معرفی نماییم. در این قسمت متقاضی می بایست تعداد کل اعضای خانواده و  تعداد مشخصاتی که از اعضای خانواده درج می کند را یکسان وارد نماید در غیر این صورت سیستم خطا داده و ثبت اطلاعات اتفاق نخواهد افتاد؛ همینطور در این قسمت پر کردن نسبت اعضای خانواده و سال تولد افراد اجباری است.

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج

در این مرحله همان طور که در تصویر زیر آورده شده است؛ مشخص است چنانچه فرد شاغل باشد، می بایستی  اطلاعات شغلی خود را تکمیل کرده و  بایستی تصویر آخرین مدرک شغلی  (گواهی اشتغال به کار ) خود را  اسکن کرده و  ضمیمه  نماید در غیر اینصورت با خطای سیستمی مواجه خواهد شد. 

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
 
 
 
 
در این قسمت  فرد می بایستی  اطلاعات ظاهری خود را به دقت پر نماید؛ در صورتی که متقاضی، آقا باشد؛ می بایستی تصویر کارت پایان خدمت خود را نیز ارسال نماید.

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج

 

 

ارسال اطلاعات اقتصادی

این قسمت  در سیستم طراحی شده است که متقاضی شرایط اقتصادی خود را درج نماید تا در زمان معرفی به شخص  و خانواده ای معرفی گردد که هم سانی لازم را از این بعد نیز دارا باشند.

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
 
 

ارسال اطلاعات توانایی ها

در این قسمت همان طور که از تصویر پیداست؛ فرد می بایستی اطلاعات توانایی های خود را درج نماید.

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
 

 

 

ارسال اطلاعات جانبی

با توجه به تصویر فرد می بایستی در این قسمت اطلاعات جانبی خود را وارد نماید؛ این قسمت از فرم اطلاعات کمک می کند تا معرفین شناخت بیشتری از فرد کسب نمایند و دقیق تر معرفی انجام دهند.

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج

 

 

 

در این صفحه از پروفایل کاربر ابتدا خواسته های خود را از طرف مقابل به تفکیک بیان می نماید، سپس به معیارهای خود بر‌اساس اولویت درصد میدهد.
 
راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
 
 
 

 

متقاضیان محترم بعد از پر کردن فرم ها به صورت کامل می توانند گزینه ثبت نهایی را انتخاب کنند. در صورتی که متقاضی به هر دلیلی فرم را کامل پر نکرده باشد می تواند گزینه ی ثبت موقت را انتخاب کرده و  هر زمان که مایل به تکمیل اطلاعات بود مجددا از طریق لینک ثبت نام اقدام نماید؛ و با دریافت کد رهگیری همانند توضیحاتی که در ابتدابرای متقاضیان ثبت نامی پیشین داده شد به پروفایل خود مراجعه کرده و نواقص پرونده خود را تکمیل نمایند.

 

نکته ١): ثبت موقت زمانی رخ می دهد که اطلاعات فردی و اطلاعات تماس کامل شده باشد.

نکته ٢) : ثبت نهایی زمانی  اتفاق می افتد که تمامی قسمت های ستاره دار در همه صفحات کامل شده باشند و لازم به ذکر است که نباید در هر صفحه، کلید ثبت را انتخاب کنید؛ بلکه بعد از تکمیل همه فرم ها در صفحه اطلاعات خواسته ها باید ثبت نهایی نمایید.

نکته ٣) متقاضیان هربار که بخواهند وارد پروفایل خود شوند لازم است  با وارد کردن کد واسط و شماره موبایل ثبت نامی و ایمیل ثبت نامی خود در قسمت ثبت نام مجردها و با کلیک کردن بر روی پروفایل کد رهگیری جدید دریافت نمایند که با وارد کردن کد رهگیری جدید می توانند اطلاعات ثبت شده خود را مشاهده نمایند.

تکمیل پرسشنامه ها

 در صورتی که متقاضی فرم ثبت نام را در همان ابتدا به صورت کامل و صحیح پر کرده باشد، با انتخاب گزینه ثبت نهایی وارد صفحه  پرسشنامه شماره (1) می شود.
برای پر کردن پرسشنامه ها می بایستی نکاتی که قبل از سوالات ذکر شده است را مطالعه نموده تا با آگاهی کامل به سوالات پاسخ دهد. 

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
 


بعد از اینکه متقاضی  پرسشنامه یک را کامل و به درستی تکمیل کرده  و ذخیره کرده باشد با این پیغام  مواجه خواهد شد.

از این رو با کلیک کردن بر روی ادامه وارد پرسشنامه (٢) خواهد شد.

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج
 

نکته مهم:  چنانچه متقاضی محترم پس از پر کردن فرم ها با این عنوان مواجه شد که ٤٨ ساعت بعد به پرسشنامه ها وارد شده  و  سپس تکمیل نماید؛ متقاضی می بایستی  ٤٨ ساعت بعد مراجعه کرده و با دقت و تمرکز کافی آزمون ها را پاسخ دهد تا بتواند به پرسشنامه شماره ٢ راه پیدا کند.

پس از ورود به پرسشنامه شماره ٢ می بایستی فرد  به دقت به پرسشنامه پاسخ داده و اطلاعات خود را ذخیر نماید؛ در نهایت متقاضیان می توانند نتیجه ی آزمون ها خود را با کلیک بر روی  مشاهده تفسیر آزمون  شناختی کلی از خصوصیات روان شناختی خود کسب نمایند از این رو از متقاضیان عزیز خواهشمندیم با دقت و صبوری  به هر دو آزمون  پاسخ دهند تا نتایج دقیقی از خودشان کسب کنند.

 

 

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج

 

خطای سیستم عامل: چنانچه متقاضی  با سیستم عامل اندروید (موبایل و تبلت) وارد بخش ثبت نام شود قطعا دچار مشکل خواهد شد و قادر به انجام مراحل ثبت نام نخواهد بود.
خطای مرورگر ها: مشکلی است که کاربران در حین ثبت نام ممکن است با آن مواجه شوند به همین جهت توصیه می کنیم از آخرین ورژن مرورگر های firefox و یا chrome استفاده نمایید تا بتوانید مراحل ثبت نام را طی کنید.
باتوجه به استفاده از پروتکل HTTPS که یک پروتکل امن برای انتقال داده در شبکه های کامپیوتری می باشد ممکن است برخی کاربران در زمان  ورود به بخش ثبت نام دچار مشکلاتی اعم از خطای ورود و خطای دسترسی به این قسمت شوند به همین جهت در این قسمت از راهنما به این امر می پردازیم: کاربرانی که از مرورگر firefoxاستفاده می کنند لازم است در زمان برخورد با خطای دسترسی به این شیوه عمل نمایند:
 1) با مشاهده این تصویر بر روی گزینه I Understand the risks که با کادر قرمز مشخص شده است کلیک نمایید:
 
خطای مرورگرها
 
2) سپس وارد این صفحه می شوید که می بایستی بر روی Add Exception کلیک نمایید.
 
خطای مرورگرها
 
 
3) و در نهایت در صفحه زیر نیز می بایستی Confirm Security Exception را کلیک نمایید تا بتوانید وارد پرتال ثبت نام و یا سایر قسمت های سایت شوید.
 
خطای مرورگرها
 
 
کاربرانی که از مرورگر Chrome استفاده می کنند نیز می بایستی در صورت مواجه شدن با خطای امنیتی مراحل زیر را طی نمایند تا بتوانند وارد پرتال ثبت نام بشوند:
١) با مشاهده تصویر زیر می بایستی همان طور که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است بر روی  Advanced کلیک نمایید.
 
خطای مرورگرها

٢) سپس تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که می بایستی  بر روی گزینه Proceed to که با کادر قرمز مشخص شده است و در ادامه آن آدرس سایت تبیان را به جای خطوط تیره رنگ می بایستی مشاهده کنید کلیک نمایید تا وارد پنل ثبت نام شوید.
خطای مرورگرها
 
 
چنانچه شما متقاضی محترم  پس  از مطالعه این راهنما همچنان دچار مشکلاتی در ثبت اطلاعات خود بودید؛  تنها می توانید با اعلام مشخصات فردی  (نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود) از طریق ایمیل همسان گزینی به آدرس hamsangozini@tebyan.com  با ما مکاتبه نمایید.

 

  • همسان گزینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی