همسان گزینی

این وبلاگ در زمینه ازدواج جوانان و مقدمات آشنایی خانواده ها با یکدیگر فعالیت دارد.

همسان گزینی

این وبلاگ در زمینه ازدواج جوانان و مقدمات آشنایی خانواده ها با یکدیگر فعالیت دارد.

همسان گزینی

۲۸ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۸
تیر
یک فرمول خوب برای پیش بینی آینده رابطه تان!
آنها نیازهای اصلی انسان را به پنج دسته بقا، عشق، قدرت، آزادی، و تفریح تقسیم می کنند و هر کدام از این موارد را بر اساس مقیاس 5 تایی در زن و مرد به صورت مجزا می سنجند.
  • همسان گزینی
۲۸
تیر
به این خواستگاران حتما جواب رد بدهید!
بعضی مردها اهل ازدواج نیستند و به درد زندگی مشترک با شما نمی خورند. شاید به دلایل مختلف تصمیم به ازدواج بگیرند اما در میانه راه پشیمان می‌شوند و جا خالی می‌دهند. اگر نمی‌خواهید به دام چنین مردهایی بیفتید از این گروه مردها فاصله بگیرید.

  • همسان گزینی
۲۸
تیر
در رابطه های دختر و پسری قبل ار ازدواج چقدر به هم نزدیک شویم؟
خیلی وقت‌ها ممکن است پس از یک ملاقات احساس کنیم که چیزی که نامش «عشق» است، در ما شکل گرفته و بخواهیم آن را ابراز کنیم. فرستادن پیامک عاشقانه پس از اولین ملاقات یا اولین جلسه آشنایی یکی از این رفتار‌هاست.
  • همسان گزینی
۲۸
تیر
چگونه دوستی مان را به ازدواج برسانیم؟

گاهی دل‌تان می‌خواهد تمام کلیشه‌های را کنار بگذارید و خودتان گل و شیرینی به دست به خانه‌شان وارد شوید اما خواستگاری دختر از پسر چیزی نیست که همیشه جواب بدهد. بنابراین، باید دنبال روش هایی باشید که مرد مورد نظرتان را به ازدواج با خود ترغیب کنید.
  • همسان گزینی
۲۸
تیر
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • همسان گزینی
۲۷
تیر
  • همسان گزینی
۲۱
تیر

 

 

ابتدا  روی بنر سمت چپ صفحه   مجردها بشتابید کلیک نمایید؛

یا این آدرس را http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=271615

در قسمت آدرس دهی مرورگر خود کپی کنید تا وارد این صفحه شوید:

فرم ورود اطلاعات متقاضیان ازدواج

همان طور که مشاهده  می کنید در این صفحه  از شما  یک کد واسطه  می خواهد

  • همسان گزینی
۲۱
تیر

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با پیشینه 12 سال فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و راه اندازی جامع ترین سایت فرهنگی - دینی در ایران ؛ بزرگترین مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات  می‌باشد.  سایت تبیان دارای جامعه کاربری وسیع و گسترده ای است که جوانان مجرد در سن ازدواج بخش عظیمی از این جامعه را تشکیل می دهند .

  • همسان گزینی
۲۱
تیر


اگر در آستانه ازدواج باشید ممکن است هر کسی از راه برسد برایتان توصیه هایی داشته باشد. شنیدن این توصیه ها قطعا می تواند کمک کننده باشد اما شاید توصیه هایی هم باشد که کمتر کسی به شما بکند. این توصیه ها را بخوانید و در انتخاب، ارتباط و زندگی مشترک تان به کار ببندید.
  • همسان گزینی
۲۱
تیر


دومین نشست واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان صبح روز پنجشنبه 1 خردادماه 1392 در سالن کنفرانس پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام برگزار گردید .


گزارش دومین نشست واسطین ازدواج همسان گزینی تبیان

در این نشست علاوه بر مدیران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ؛ جمعی از واسطین و معرفین ازدواج که در طرح همسان گزینی تبیان ثبت نام کرده اند ؛ حضور داشتند .

در این نشست علاوه بر سخنرانی آموزشی و ارائه گزارشی از پیشرفت این طرح، برنامه پاسخ به سوالات واسطین ازدواج نیز اجرا گردید . تشریح برنامه های جدید و چگونگی برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه واسطین نیز از دیگر برنامه های این نشست بود .

گزارش دومین نشست واسطین ازدواج همسان گزینی تبیان

این برنامه راس ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید . قبل از آن از ساعت هشت و سی دقیقه پذیرش مدعوین توسط همکاران تبیانی در سالن کنفرانس پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام آغاز شده بود .

  • همسان گزینی